Bojkott indult, pontosabban újraindult a Tampax tampongyártó ellen, mert a konzervatívok szerint egy transzvesztitával azaz biológiai férfival reklámozta termékét.
Az egész ügy még tavaly év végén kezdődött, mikor is a cég a twitteren posztolt egy félreérthetőt, amit persze később töröltek. Ebben a posztban szexualizálták a terméküket. A felháborodás után magyarázkodásba kezdtek, de hiába, bojkott indult a termékeik ellen.
Már-már elcsendesedett volna a bojkott és a cég megúszta volna nagyobb veszteségek nélkül a viccesnek szánt posztot, amikor is vírusként kezdtek terjedni olyan videók, ahol egy transzvesztita influencer a videóiban Tampax tamponokat reklámoz.
Ez az influencer transzvesztita Dylan Mulvaney LMBTQ aktivista, aki a Budweiser Bud Light sörének reklámarca is volt. Mint arról beszámoltunk, a sörgyártó a transzvesztita arcával látta el sörét, ami miatt a konzervatívok bojkottot hirdettek, sőt, volt olyan híresség, aki puskával lőtt a sörösdobozokra és erről videót is posztolt.
A cég, a Budweiser (Anheuser Busch) négy milliárd dollárt veszített az értékből a bojkott miatt, brutálisan visszaesett az összes termékük értékesítése. Pár napon belül bojkott indult a transzvesztitákkal reklámozó Jack Daniels whiskey ellen is, egy régebbi kampány miatt.
A több millió követővel rendelkező transzvesztita influencer videóit nézve a konzervatívok felfigyeltek több olyanra, ahol Tampax termékek szerepelnek. A transzvesztita tagadja, hogy ezek reklámok lennének, azt állítja, hogy nincs kapcsolata a céggel. De nem hisznek neki, így a tavaly indult bojkott most újraindult.
A Tampax várhatóan dollármilliókat fog bukni a „woke-ista” reklámja miatt, amiben egy nőknek szánt terméket egy transzvesztitával reklámozott. cnn , vadhajtasok , vadhajtások , telex , 24.hu , mandiner, cnn ,