Ezen a héten mutatta be „Pride 2023” fürdőruha-kollekcióját az Adidas. A weboldalán a „női” részleg alatt két férfi modell segítségével reklámozva a fürdőruhákat.
Az Adidas honlapján található kísérő reklámvideón látható, ahogy az egyik modell egy színes egyrészesben táncikál, látható a kidudorodó pénisze, majd a kamera egy ponton ráközelít, hogy láthatóvá váljon a dekoltázs fölött kibukkanó mellszőrzet. A másik modell szintén „alul kidudorodik”, de felül szőrtelen.
Hogy ezek most a több tucat gender izé közül hova sorolják magukat, transznő, transzférfi, stb ezt csak ők tudják, mi azt mondanánk, hogy ezek szimplán b…
Az Adidas honlapja szerint a dél-afrikai tervező, Rich Mnisi új kollekciója, amely a „Let Love Be Your Legacy” címet viseli, és a júniusi meleg büszkeség (Pride) hónap előtt jelent meg, „az önkifejezés, a képzelet és a rendíthetetlen hit ünnepe, hogy a szeretet összeköt”.
Egy hétfői sajtóközleményben az Adidas azt mondta, hogy a kollekciót „egy szerelmes levél ihlette, amelyet Mnisi írt fiatalabb önmagának”, és amely arról szólt, hogy „erősítse és támogassa az LMBTQ közösséget”.
A cég termékét felháborodás kísérte még a nők részéről is, akik egy része azt kifogásolta, hogy nem LMBTQ kategória alatt futnak e termékek, hanem női fürdőruhaként (ágyékban plusz dudorral). Egy női úszóbajnok, nőijogok aktivistája szerint ezek a reklámok a „nők eltörléséről” szólnak.
A többség szerint a woke mozgalomnak köszönhető az, hogy egy 1%-os társadalmi csoportnak külön reklámot csinálnak a nagyobb cégek.
A fürdőruha nem az egyetlen ruhadarab az Adidas új Pride termékcsaládjában, amely a „Női” felirat alatt szerepel férfi (transznő) modellel bemutatva.
A „Love Wins” feliratú női ruhák, pólók, rövidnadrágok és futballmezek is megjelentek, szintén férfi modellekkel. Csak a női plus-size ruhákat mutatták be női modellek.
Hogy lesz e bojkott, mint a Budweiser sör, a Starbucks kávézólánc , Jack Daniels whiskey vagy a Tampax tampongyártó ellen, pár nap és kiderül.