Belföld

Multicégek és hazai márkák a melegek gyerekvállalása mellett

olvasási idő:1 perc, 5 másodperc

Több, mint 40 márka állt bele a család az család kampányba…

Csütörtök 10 órakor több mint 40 nagy cég fogalmazott meg világos üzenetet a felületein: támogatják, hogy a homoszexuális párok fogadhassanak örökbe gyerekeket Magyarországon. Mivel a hazai jogszabályozás ezt nem teszi lehetővé, az IKEA, a Levi’s, az HBO és társainak a lépése nyílt üzenet a magyar törvényhozás irányába is.

A hírt Pál Márton, a kampány kezdeményezője jelentette be a Facebook oldalán. Mint írja, a csatlakozással a cégek kifejezik az egyetértésüket azzal, hogy a “szeretetteljes környezet, család” a fontos a gyermeknek, nem pedig az, hogy eltérő neműek-e a szülők.

A szivárványcsaládokat népszerűsítő vállalatok a szivárványcsaládokat támogató rövid üzeneteket, hashtageket, esetenként külön termékeket posztoltak közösségi oldalaikon. Az HBO GO például a könyvtárában külön polcot hoz létre a családi filmekkel a #acsaládazcsalád hashtag alatt.

Nem csak kereskedelmi vállalkozások, hanem zenekarok, éttermek és egy nagykövetség is csatlakozott a kezdeményezéshez.

A lista a következő: HBO, IKEA, Sziget, NetPincér, Cinemacity, Bortársaság, Joy, RTL Magyarország, Chezdodo, Nosalty, Glamour, RTVszínes, Marie Claire, Levi’s, L’Office, 360Bar, Fruccola, MTV Hungary, Paramount Channel, ComedyCentral, Humen, Liliputilove, Kioszk, Bábel étterem, Nyx, Fastbridge, Kristinus borbirtok, Panoram, Adrienne Feller Cosmetics, Franziska Organic, Gardrobemini, Lovebugvintage, Incababy, Herbarting, Adamo hinta, Pippadu, Centrum, Up Music management, Share Now, Kreatív, DoraNatura, Anyaparadicsom, Mörk, Antonia Vai, Holland Nagykövetség, Pagony, Feyja

(hetek.hu)

Ez a weboldal sütiket használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, és a weboldalon végzett látogatói tevékenységek nyomon követése érdekében. Elfogadás Tovább