Angliában fut a kampány…
Beszéljünk az időskori szex öröméről – ezzel a címmel indult plakátkampány az Egyesült Királyságban. A plakátokon öt idős pár, és egy özvegy hölgy szerepel, hogy megmutassák, mit jelent az intimitás és a szex 65 év felett.
A hiánypótló országos kampányba április végén az Ogilvy reklám- és marketingügynökség azért vágott bele, mert úgy érezték, hogy a mai reklámok tabuként kezelik az idősebb generációk intimitását.
Van egy elképzelés, amely szerint az időskori szex nem létezik, mert az idősek nem akarnak, és nem is hiányzik nekik az intim együttlét. Mások szerint az időseknek nem is lenne szabad intim kapcsolatokba bonyolódniuk. Ezzel a kampánnyal nem is lenne gond, azonban…
Egy meleg pár, Mark és Andrew is szerepel az időskori szex örömeit bemutató kampányban, akik boldogan nyilatkoztak saját szexualitásukról.
– Teljesen rendben van, ha néha kanosnak érzed magad. Valahogy megoldjuk a helyzetet, ugye? – mondja poénosan Mark. – Főleg akkor fordul ez elő, ha már egy jó ideje nem szexeltél. Az első pillanatok teljesen olyanok, mintha újra tini lennél. Nem tudod, mit hogy csinálj, aztán egyszer csak minden természetessé válik. Ha megöregszik az ember persze ritkábbá válik a szex, de idővel egyre jobb leszel benne. Az is teljesen normális, ha a televízióban, tévéműsorokban idősebb párokat látsz intim pillanatokban. De csak nagyon ritkán mutatnak meleg párokat ilyen helyzetekben.