Külföld

Madonna Krisztus utolsó vacsoráját parodizálja ki a Vanity Fair fotózásán

A Vanity Fair Italia fotómontázsán a popsztár Szűz Máriaként és Jézus Krisztusként pózol, halott csecsemőkkel körbevéve.

Visszatérve a szenzációhajhász művészethez – amely a ’80-as években tette híressé – Madonna a címlapfotón Szűz Máriaként egy hét karddal átszúrt szívvel pózol.

Sok keresztény számára a leginkább zavaró, hogy Madonna három képen is Jézus Krisztusként pózol az utolsó vacsora jelenetében, félmeztelen nőkkel körülvéve és kenyeret tartva a kezében, nyilvánvalóan a katolikus misére utalva.

A mellékelt interjúban Madonna a katolikus egyház kegyetlen támadásainak áldozatát alakítja.

 

 

Hamar rájöttem, hogy ők a probléma, nem én. Ők voltak a probléma, mert nem értették meg, hogy a művészi munkám egyesíti az embereket, megadja nekik a kifejezés szabadságát, az egységet. Ez Jézus tanításainak tükörképe volt.”

– fogalmazott.

 

 

Luigi & Iango fotósai rendezték Madonna kétnapos fotózását, amelyen állítólag több mint 80 fős stáb dolgozott.

„Ebben a különleges számban Madonna újra Madonnává válik: ikonná. Nem csupán egy zenei irányzat vagy egy öltözködési stílus megtestesítője, hanem egy olyan alak, aki éppoly felkavaró, mint amilyen szent.” – mondta Olivier Bouchara, a Vanity Fair France szerkesztőségi tartalomért felelős vezetője.

Madonna méltán híres arról, hogy különböző módon gúnyt űzött a katolikus hitből, Jézus keresztre feszítésének ábrázolásától kezdve az olyan dalokig, mint a Like a Virgin, a Like a Prayer és a Live to Tell.

Legújabb fotózása sokak számára a múltbeli túlzások fáradt, fantáziátlan újrafeldolgozása.

A popsztár szakmai életének korai szakaszában úgy döntött, hogy az istenkáromlást választja a legkedveltebb eszköztárának, és amikor más trükkök kudarcot vallanak, óhatatlanul visszatér karrierje ugródeszkájához.

(888)

Ez a weboldal sütiket használ a weboldal működtetése, használatának megkönnyítése, és a weboldalon végzett látogatói tevékenységek nyomon követése érdekében. Elfogadás Tovább