Február első hetében sikerült Orbán Viktornak továbbnövelnie előnyét a többi miniszterelnökjelölttel szemben. Országosan a keresések 56 százalékát tudhatja magáénak. Márki-Zay Péterről való érdeklődés visszaesett 35 százalékra, pedig az utóbbi napok rengeteg kattintást hoztak számára. Emlékezzünk csak vissza: a héten beleköpött Márki-Zay Péter a saját maszkjába. Az internet népe egészen magas nézettséggel reagált a finoman szólva is gusztustalan viselkedésre, de a szép korú hölgytől kapott ütés ennél is nagyobb elérést generált számára. Valószínűleg utóbbi mentette őt meg attól, hogy ne 20 százalék környékén végezzen.
Gattyán György 6 százalékkal, a Mi Hazánk jelöltje pedig csupán 3 százalékkal zárta a hetet.
Múlthéthez hasonlóan Budapesten érte el legnagyobb sikerét Orbán Viktor, ahol már több mint kétszer annyi érdeklődője van, mint Márkinak. Konkrétan 62 százalékot gyűjtött össze a miniszterelnök, Márki 28 százalékához képest.
A vidéki területeken is továbbnövelte népszerűségét a magyar kormányfő:
Orbán Viktor 15 megyében ért el 50 százalék feletti eredményt.
Ezzel ellentétben Márkinak csak 2 helyen sikerült átvennie a vezetést: Jász-Nagykun-Szolnok megyében 51 százalékkal, illetve Csongrád-Csanád megyében 49 százalékkal, ahol Orbán Viktor 41 százalékot ért el.
(A statisztikai eredmények 2022.01.30. – 2022.02.06. közötti értékek, a cikk ez alapján íródott. A beillesztett Google Trends-nek az ekkori állapotokat kéne mutassa a későbbiekben is, de előfordul hogy frissíti magát újabb értékekkel.)