A luxusmárka nemet mondott az agendára és a normalitást választotta.
„A balliberális agenda egyre jobban igyekszik elmosni a nők és a férfiak közötti határvonalat. Napjainkban bárkit transzfóbnak bélyegeznek, aki azt meri állítani, hogy csak az nő, aki annak született, vagy hogy gyermeket szülni csak a nők tudnak” – írta legújabb videós tartalma mellé a Védett Társadalom Alapítvány.
Majd azzal folytatták, hogy „Az LMBTQ-lobbi szélsőséges propagandájának terjesztésében előszeretettel vesznek részt a különböző multinacionális vállalatok, hogy ezzel is megmutassák „érzékenységüket és progresszivitásukat”, illetve ami a legfontosabb, hogy növeljék a bevételeiket”.
Azonban, mint az a reklámvideóból is kiderül, az Egard Watches luxus óramárka nemet mondott a szélsőséges agendára, és a normalitást választotta. Legújabb reklámfilmjükben a nőiesség témakörét járják körül, felhívva a figyelmet arra, hogy a transzlobbi módszeresen pusztít el mindent, amit a nők elértek az egyenjogúságukért folytatott harcban az elmúlt századok során.
„A film legfontosabb üzenete pedig nem más, minthogy csak az lehet nő, aki valójában annak született. Példamutató kiállás a normalitás mellett” – húzta alá a Védett Társadalom Alapítvány.
A reklámfilmet alább tekinthetik meg: