Az adatok azt mutatják, hogy egyre több magyar használ e-rollert, ami még mindig népszerű közlekedési eszköznek számít.
Bálint Péter, a MediaMarkt kategóriamenedzsere a közleményben kiemelte, az elektromos rollerek térhódításával egy új alternatív közlekedési eszköz ékelődött be a lakosok életébe, az eszköz népszerűségének növekedésében a pandémiának is nagy szerepe volt. Az e-rollerek iránti kereslet a vírus komolyabb hullámainak lecsengésével sem torpant meg, hiszen az elmúlt öt hónapban a forgalom ötszörösét érte el előző év ugyanezen időszakához viszonyítva.
Az eseti, vagy állandó jelleggel e-rollerezők 45 százaléka azt mondta, hogy szinte bárhol közlekedik az eszközzel, mindennek ellenére a megkérdezettek mindössze 10 százaléka tartja ezt szabályosnak – írják a közleményben.
A MediaMarkt Magyarország a MediaMarktSaturn Kiskereskedelmi Csoport tagja. A MediaMarktSaturn Európa vezető, elektronikai cikkeket és ehhez fűződő szolgáltatásokat nyújtó kereskedelmi cége. A 2019/20-as gazdasági évben a MediaMarktSaturn közel 53 000 munkavállalójával együttesen mintegy 21 milliárd euró körüli értékesítési árbevételt ért el.